Dynamics 365 Customer Insights
Dynamics 365 Customer Insights
Markkinointiautomaatioalusta Dynamics 365 Customer Insights auttaa Microsoft Dynamicsin käyttäjiä eri puolilla maailmaa saavuttamaan markkinoinnillaan enemmän ja nopeammin.
Automatisoi ja yksilöllistä markkinointiviestintäsi.
Automaatioprosessi edellyttää koko viestinnän perusteellista harkintaa sekä toimien johdonmukaisuutta ja peräkkäisyyttä.
Vähemmän käsityötä ja unohdettuja vastauksia, eri kanavien johdonmukaisuus, jatkuva viestintä asiakkaan kanssa ja erinomainen käsitys jokaisesta asiakkaasta.
Tarkkaan kohdennetut kampanjat, yksilöllistetyt viestit ja kohderyhmän mukanaolo.
Yksilöllistetty ja kohdennettu viestintä tukee hyvää asiakassuhdetta. Käsitys asiakkaan vuorovaikutuksesta eri kampanjoissa.
Käsitys siitä, kuka avasi sähköpostin, kuinka paljon oli luopujia, kuka milloin ja missä osallistui jatkotoimiin asti.
Kaikki ilmoittautuneet ja lomakkeen täyttäneet asiakkaat siirtyvät automaattisesti myyntimahdollisuuteen ja tarvittaessa konkreettiselle myyntihenkilölle. Järjestelmä mahdollistaa myös vihjeen arvioinnin automatisoinnin.
Asiat, jotka ennen hoidettiin käsin, hoituvat nyt automaattisesti taustalla.
Dynamics 365 Customer Insights yhdistää kaikki keskeiset markkinointityökalut, mahdollistaa työnkulkujen ja prosessien automaation yhdistämällä eri toimia ja kokoamalla tarvittavat tiedot kampanjoiden tuloksista ja asiakkaan polusta.
Dynamics 365 Customer Insights antaa markkinoijille mahdollisuuden luoda vuorovaikutteisia automatisoituja työnkulkuja, jotka perustuvat mahdollisten asiakkaiden tai käyttäjien käyttäytymiseen.
Dynamics 365 Customer Insights yhdistää kaikki keskeiset markkinointityökalut, mahdollistaa työnkulkujen ja prosessien automaation yhdistämällä eri toimia ja kokoamalla tarvittavat tiedot kampanjoiden tuloksista ja asiakkaan polusta.
Dynamics 365 Customer Insights antaa markkinoijille mahdollisuuden luoda vuorovaikutteisia automatisoituja työnkulkuja, jotka perustuvat mahdollisten asiakkaiden tai käyttäjien käyttäytymiseen.