Dynamics 365 Customer Insights

Dynamics 365 Customer Insights

Tärkeitä markkinointityökaluja Dynamicsin käyttäjille

Markkinointiautomaatioalusta Dynamics 365 Customer Insights auttaa Microsoft Dynamicsin käyttäjiä eri puolilla maailmaa saavuttamaan markkinoinnillaan enemmän ja nopeammin.

Automatisoi ja yksilöllistä markkinointiviestintäsi.

Miksi Dynamics 365 Customer Insights?

ü  Harkittu markkinointiprosessi

Automaatioprosessi edellyttää koko viestinnän perusteellista harkintaa sekä toimien johdonmukaisuutta ja peräkkäisyyttä.

ü  Automatisoitu prosessi

Vähemmän käsityötä ja unohdettuja vastauksia, eri kanavien johdonmukaisuus, jatkuva viestintä asiakkaan kanssa ja erinomainen käsitys jokaisesta asiakkaasta.

ü  Yksilöllistetty viestintä

Tarkkaan kohdennetut kampanjat, yksilöllistetyt viestit ja kohderyhmän mukanaolo.

ü  Tukee harkittua asiakassuhdetta

Yksilöllistetty ja kohdennettu viestintä tukee hyvää asiakassuhdetta. Käsitys asiakkaan vuorovaikutuksesta eri kampanjoissa.

ü  Analysointi sekä käsitys toimista ja tuloksista

Käsitys siitä, kuka avasi sähköpostin, kuinka paljon oli luopujia, kuka milloin ja missä osallistui jatkotoimiin asti.

ü  Markkinoinnin ja myynnin johdonmukaisuus

Kaikki ilmoittautuneet ja lomakkeen täyttäneet asiakkaat siirtyvät automaattisesti myyntimahdollisuuteen ja tarvittaessa konkreettiselle myyntihenkilölle. Järjestelmä mahdollistaa myös vihjeen arvioinnin automatisoinnin.

ü  Aika- ja kustannussäästöt

Asiat, jotka ennen hoidettiin käsin, hoituvat nyt automaattisesti taustalla.

Automatisoi kaikki keskeiset markkinointityökalut

Dynamics 365 Customer Insights yhdistää kaikki keskeiset markkinointityökalut, mahdollistaa työnkulkujen ja prosessien automaation yhdistämällä eri toimia ja kokoamalla tarvittavat tiedot kampanjoiden tuloksista ja asiakkaan polusta.

Keskeiset työkalut
  • Kampanjoiden luominen ja hallinta
  • Sähköpostimarkkinoinnin automaatio
  • Tapahtumamarkkinoinnin automaatio
  • WWW ja verkkolomakkeiden luominen
  • Tutkimukset ja kyselyt
  • Tekstiviestimarkkinoinnin johtaminen
  • Sosiaalisen median integroinnit
  • WWW:n analysointi ja katsaus
  • Laskeutumissivujen luominen
  • Markkinoinnin analysointi
  • Markkinointikalenteri

Työnkulkujen automaatio

Dynamics 365 Customer Insights antaa markkinoijille mahdollisuuden luoda vuorovaikutteisia automatisoituja työnkulkuja, jotka perustuvat mahdollisten asiakkaiden tai käyttäjien käyttäytymiseen.

  • Raahaa ja pudota -rajapinta:
    Automaatiotyökalu tarjoaa helppokäyttöisen raahaa ja pudota -rajapinnan, jolla markkinoijat voivat luoda monimutkaisia markkinointikampanjoita ja työnkulkuja tarvitsematta teknisiä taitoja.
  • Automatisoituja työnkulkuja:
    Automaatiotoiminnolla voidaan luoda monimutkaisia työnkulkuja, jotka voivat käynnistää toimenpiteitä tietyn asiakkaan käyttäytymisen tai tapahtumien perusteella. Esimerkiksi sähköpostin lähettäminen sen jälkeen, kun asiakas on ladannut tuoteselosteen tai täyttänyt jonkin verkkolomakkeen.
  • Monikanavakampanjat:
    Markkinoijat voivat suunnitella ja toteuttaa monikanavakampanjoita, joihin sisältyy sähköpostimarkkinointia, verkkolomakkeita, kyselyjä, tekstiviestejä ja sosiaalista mediaa – kaikki integroituna Dynamics 365 -ympäristössä.
  • Yksilöllistäminen ja segmentointi:
    Kampanjat voivat olla erittäin yksilöllistettyjä ja segmentoituja CRM-tietokantaan tallennettujen asiakastietojen perusteella, mikä varmistaa, että viestit ovat kohderyhmälle asianmukaisia.
  • Lead-henkilöiden arviointi:
    Dynamics 365 Customer Insights sisältää lead-henkilön pistelaskutoimintoja antaen markkinoijille mahdollisuuden antaa lead-henkilöille arvosanat heidän vuorovaikutuksensa ja käyttäytymisensä perusteella. Tämä auttaa tunnistamaan eniten osallistettuja mahdollisia asiakkaita.
  • Analysointi ja raportointi:
    Alustaa tarjoaa tehokkaita analysointi- ja raportointityökaluja markkinointikampanjoiden tuloksekkuuden seurantaan luomalla katsauksia avaamisen, klikkauksien ja konversion määriin sekä muuhun.
  • Integrointi CRM-tietokannan kanssa:
    Sujuva integrointi CRM-tietokannan kanssa varmistaa sen, että kaikki markkinointitoimet ja asiakasvuorovaikutukset tallentuvat CRM-tietokantaan, mikä antaa kattavan käsityksen jokaisesta asiakkaasta.
  • Kampanjamallit:
    Dynamics 365 Customer Insights tarjoaa esirakennettuja kampanjamalleja, joita markkinoijat voivat käyttää lähtökohtanaan, mikä säästää aikaa ja varmistaa parhaiden käytänteiden noudattamisen.

Käyttöönotto

Dynamics 365 Customer Insightsin käyttöönotto on helppoa ja nopeaa sisältäen ratkaisun asennuksen ja liittämisen Dynamics 365 Sales CRM -ratkaisuun, jonkinlaista konfigurointia ja käyttäjien koulutuksia. Käyttöönottoa tukee suuri joukko video-oppaita ja lisäkoulutuksia.

Miksi Dynamics 365 Customer Insights?

Dynamics 365 Customer Insights yhdistää kaikki keskeiset markkinointityökalut, mahdollistaa työnkulkujen ja prosessien automaation yhdistämällä eri toimia ja kokoamalla tarvittavat tiedot kampanjoiden tuloksista ja asiakkaan polusta.

Dynamics 365 Customer Insights antaa markkinoijille mahdollisuuden luoda vuorovaikutteisia automatisoituja työnkulkuja, jotka perustuvat mahdollisten asiakkaiden tai käyttäjien käyttäytymiseen.