Dynamics 365
Customer Service

Dynamics 365 Customer Service

Toiminnot, jotka tukevat asiakastyytyväisyyden lisäämistä

Dynamics 365 Customer Service on Microsoftin CRM-ratkaisu, joka auttaa hallitsemaan tehokkaasti asiakassuhteita ja varmistamaan palveluiden korkean laadun tarjoamalla täydellisen yleiskuvan asiakkaiden tarpeista ja mieltymyksistä.

Miksi Dynamics 365 Customer Service?

Dynamics 365 Customer Service on karkeasti jaettu kahteen osaan – palvelun hallintaan ja palvelun suunnitteluun/ajoittamiseen.

Palvelun hallinta on tarkoitettu tapauskohtaisten tilanteiden ratkaisemiseen, ja palvelun ajoittaminen auttaa yritystä seuraamaan palveluiden aikataulua ja hallitsemaan erilaisia palvelutyyppejä sekä työn loppuun saattamiseen tarvittavia resursseja.

  • Asiakkaiden ongelmien seuranta palvelupyyntöjen kautta
  • Kaiken palvelupyyntöön liittyvän viestinnän tallentaminen
  • Sääntöjen luominen tapausten ohjaamiseksi oikeisiin kanaviin
  • Tietokannan tietojen yhteiskäyttö
  • Tarjottavien palveluiden luominen ja suunnittelu
  • Suorituskyvyn ja tuottavuuden hallinta raporttien ja koontinäyttöjen avulla

 

Ongelmien ratkaiseminen yhteistyössä Copilotin kanssa

Säästä asiakaspalvelijoiden aikaa Copilotin avulla, joka auttaa diagnosoimaan, tekemään vianmäärityksiä ja laatimaan vastauksia asiakkaille.

Copilot on tekoälypohjainen työkalu, joka auttaa asiakaspalvelijoita ratkaisemaan ongelmia nopeammin, käsittelemään tapauksia tehokkaammin ja automatisoimaan aikaa vieviä tehtäviä. Tämän jälkeen asiakaspalvelijat voivat keskittyä tarjoamaan asiakkailleen laadukasta palvelua.

Asiakaspalvelijoiden työn optimointi

Lisää ensimmäisen puhelun ohjausta tekoälypohjaisella reitityksellä, joka luokittelee ongelmat ja määrittää ne sopivimmalle asiakaspalvelijalle.

Tarjoa asiakaspalvelijoille mahdollisuus käyttää tunneanalyysiä, käännöksiä, transkriptioita ja tekoälyn suosittelemia artikkeleita, jotka tekevät tapausten ratkaisemisesta moninkertaisesti nopeampaa ja ammattimaisempaa.

Yhteistyö tiimeissä

Tuo yhteen asiantuntijat, jotka ratkaisevat samankaltaisia tapauksia, ja tee yhteistyötä Microsoft Teamsissa tapausten nopeammaksi ratkaisemiseksi.

Raportointi

Palvelupäälliköillä on pääsy eri viestintäkanavien analyysiin ja tärkeimpien suorituskykymittareiden koontinäyttöön yhdessä paikassa. Tunnista nousevat keskeiset ongelmateemat ja automatisoi työnkulut. Ennusteraporttiominaisuuden avulla suunnittele oikea henkilöstötaso kausiluonteisuuden, ennustetun tapausten määrän ja keskustelujen määrän perusteella.

Käyttöönotto

Markkinointiautomaatioalusta Dynamics 365 Customer Service auttaa Microsoft Dynamicsin käyttäjiä eri puolilla maailmaa saavuttamaan markkinoinnillaan enemmän ja nopeammin.

Automatisoi ja yksilöllistä markkinointiviestintäsi.

Miksi Dynamics 365 Customer Service?

Dynamics 365 Customer Service on karkeasti jaettu kahteen osaan – palvelun hallintaan ja palvelun suunnitteluun/ajoittamiseen.

Palvelun hallinta on tarkoitettu tapauskohtaisten tilanteiden ratkaisemiseen, ja palvelun ajoittaminen auttaa yritystä seuraamaan palveluiden aikataulua ja hallitsemaan erilaisia palvelutyyppejä sekä työn loppuun saattamiseen tarvittavia resursseja.

  • Asiakkaiden ongelmien seuranta palvelupyyntöjen kautta
  • Kaiken palvelupyyntöön liittyvän viestinnän tallentaminen
  • Sääntöjen luominen tapausten ohjaamiseksi oikeisiin kanaviin
  • Tietokannan tietojen yhteiskäyttö
  • Tarjottavien palveluiden luominen ja suunnittelu
  • Suorituskyvyn ja tuottavuuden hallinta raporttien ja koontinäyttöjen avulla
  •