Business Central
Business Central
Täältä löydät Business Central -yritysohjelmiston CRM-moduulin demon, joka antaa nopean katsauksen tärkeimmistä toiminnoista ja mahdollisuuksista juuri yritysmyynnissä.
Jos olet kiinnostunut, ota meihin rohkeasti yhteyttä! Tulemme esittelemään ratkaisun tiimillesi henkilökohtaisesti ja tarpeiden pohjalta.
Business Central on maailman ja myös Viron käytetyin Microsoftin yritysohjelmisto eli ERP. Ratkaisu on tarkoitettu ensisijaisesti keskikokoisille ja suurille yrityksille, jotka etsivät toiminnallisesti runsasta ERP:tä.
Ratkaisu tarjoaa kokonaisratkaisun, joka kattaa koko toimitusketjun, kuten rahoitus, HRM, osto, myynti, varasto, valmistus, kiinteistönhallinta jne. Yksi vakiomoduuleista on myös CRM, eli asiakashallinta.
Ratkaisu on integroitu Microsoftin eri toimisto-ohjelmistoihin, kuten Excel, Word, Outlook ja Teams.
crm4sales.fi – sivustolla keskitymme ensisijaisesti CRM:n mahdollisuuksiin. Lisätietoja toiminnoista löytyy verkkosivulta bc365.fi.
Ratkaisu tukee asiakkaan matkaa myyntimahdollisuudesta päivittäisen kestävän suhteen ylläpitämiseen.
Dynamics 365 Salesista tekee houkuttelevan erittäin monipuolinen käyttäjän tarpeisiin perustuva asennusominaisuus. Jos se ei riitä, sovellustekniikan avulla voidaan kehittää tarvittavaa lisätoiminnallisuutta.
Business Central tarjoaa erikoisratkaisuja eri liiketoiminta-aloille vähittäiskaupasta rakentamiseen, kiinteistönhallintaan, projektiyrityksiin ja tuotantoon. Erikoisratkaisujen mukana tulee myös alan erityispiirteet huomioon ottava asiakashallinta.
Vakioratkaisu tarjoaa ensisijaisesti yritysasiakkaan myynninhallintatyökalun, joka liittyy myös markkinoinnin suunnitteluun.
Business Central CRM -moduuli on tarkoitettu myyntiprosessien ja asiakassuhteiden hallintaan. Vakioratkaisu on rakennettu juuri B2B-myyntiä ajatellen.
Ratkaisu mahdollistaa myyntiprosessin seuraamisen sekä yrityksen että henkilön osalta antaen katsauksen viestinnän historiasta sekä tulevan toiminnan suunnittelemisen. Sähköpostien kirjaaminen tarjoaa katsauksen koko asiakkaan kanssa käydyn viestinnän historiasta.
Lisäksi voidaan pitää kirjaa myyntiprojekteista asiakkaiden, myyntihenkilöiden, budjettien sekä tarjottavien ratkaisujen ja tuotteiden osalta.
Myyntimahdollisuuteen voidaan lisätä toiminnan määräajat ja kaupan potentiaalinen raha-arvo. Merkintöinä voidaan kuvailla kaikkia sopimuksia sekä tehtyjä ja suunniteltuja toimintoja.
Markkinointitoiminnon avulla voidaan luoda ja linkittää erilaisia kampanjoita tarvittaviin kohderyhmiin.
Ratkaisun avulla voidaan profiloida asiakasryhmiä joko harrastusten, ammattien tai muiden itselleen tärkeiden parametrien mukaan.
Kokonaisratkaisulle tyypilliseen tapaan Business Central tarjoaa monipuolisen raportoinnin, sillä tiedot kootaan keskitetysti eri moduuleista.
Vastaavasti voidaan analysoida myös liidejä, toimintaa ja tuloksellisuutta. Ratkaisu on myös integroitu Microsoft Power BI -yritysanalyysiratkaisuun, ja raportit voidaan haluttaessa tuoda roolipohjaiseen käyttöliittymään.
Microsoft Teamsin integrointi tarjoaa mahdollisuuden lisätä työnkulun tehokkuutta. Microsoft Teamsin ja Outlookin toiminnallisuus mahdollistaa sujuvan viestinnän yritysohjelmiston kanssa, mikä lisää tehokkuutta ja parantaa viestinnän laatua.
Outlookissa voidaan käyttää yritysohjelmistossa asiakastietoja (velat, myynnit, avoimet asiakirjat jne.) sekä tehdä tarjouksia, tilauksia ja laskuja.