Menu
Close
Dynamics 365
Customer Service
Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Customer Service on Microsoftin CRM-ratkaisu, joka auttaa hallitsemaan tehokkaasti asiakassuhteita ja varmistamaan palveluiden korkean laadun tarjoamalla täydellisen yleiskuvan asiakkaiden tarpeista ja mieltymyksistä.
Dynamics 365 Customer Service on karkeasti jaettu kahteen osaan – palvelun hallintaan ja palvelun suunnitteluun/ajoittamiseen.
Palvelun hallinta on tarkoitettu tapauskohtaisten tilanteiden ratkaisemiseen, ja palvelun ajoittaminen auttaa yritystä seuraamaan palveluiden aikataulua ja hallitsemaan erilaisia palvelutyyppejä sekä työn loppuun saattamiseen tarvittavia resursseja.
Säästä asiakaspalvelijoiden aikaa Copilotin avulla, joka auttaa diagnosoimaan, tekemään vianmäärityksiä ja laatimaan vastauksia asiakkaille.
Copilot on tekoälypohjainen työkalu, joka auttaa asiakaspalvelijoita ratkaisemaan ongelmia nopeammin, käsittelemään tapauksia tehokkaammin ja automatisoimaan aikaa vieviä tehtäviä. Tämän jälkeen asiakaspalvelijat voivat keskittyä tarjoamaan asiakkailleen laadukasta palvelua.
Lisää ensimmäisen puhelun ohjausta tekoälypohjaisella reitityksellä, joka luokittelee ongelmat ja määrittää ne sopivimmalle asiakaspalvelijalle.
Tarjoa asiakaspalvelijoille mahdollisuus käyttää tunneanalyysiä, käännöksiä, transkriptioita ja tekoälyn suosittelemia artikkeleita, jotka tekevät tapausten ratkaisemisesta moninkertaisesti nopeampaa ja ammattimaisempaa.
Tuo yhteen asiantuntijat, jotka ratkaisevat samankaltaisia tapauksia, ja tee yhteistyötä Microsoft Teamsissa tapausten nopeammaksi ratkaisemiseksi.
Palvelupäälliköillä on pääsy eri viestintäkanavien analyysiin ja tärkeimpien suorituskykymittareiden koontinäyttöön yhdessä paikassa. Tunnista nousevat keskeiset ongelmateemat ja automatisoi työnkulut. Ennusteraporttiominaisuuden avulla suunnittele oikea henkilöstötaso kausiluonteisuuden, ennustetun tapausten määrän ja keskustelujen määrän perusteella.
Dynamics 365 Customer Service on karkeasti jaettu kahteen osaan – palvelun hallintaan ja palvelun suunnitteluun/ajoittamiseen.
Palvelun hallinta on tarkoitettu tapauskohtaisten tilanteiden ratkaisemiseen, ja palvelun ajoittaminen auttaa yritystä seuraamaan palveluiden aikataulua ja hallitsemaan erilaisia palvelutyyppejä sekä työn loppuun saattamiseen tarvittavia resursseja.