Täältä löydät Sales-ratkaisun demon, joka antaa nopean katsauksen tärkeimmistä toiminnoista ja ratkaisun mahdollisuuksista.
Jos olet kiinnostunut, ota meihin rohkeasti yhteyttä! Esittelemme ratkaisun henkilökohtaisten tarpeidesi pohjalta
Ratkaisu tukee asiakkaan matkaa myyntimahdollisuudesta päivittäisen kestävän suhteen ylläpitämiseen.
Dynamics 365 Salesista tekee houkuttelevan erittäin monipuolinen käyttäjän tarpeisiin perustuva asennusominaisuus. Jos se ei riitä, sovellustekniikan avulla voidaan kehittää tarvittavaa lisätoiminnallisuutta.
Lahendus toetab kliendi teekonda müügivõimalusest kuni igapäevase püsiva suhte hoidmiseni.
Dynamics 365 Salesista tekee houkuttelevan erittäin monipuolinen käyttäjän tarpeisiin perustuva asennusominaisuus. Jos se ei riitä, sovellustekniikan avulla voidaan kehittää tarvittavaa lisätoiminnallisuutta.
Myyntitiimin tai asiakaspäälliköiden määrästä riippumatta joko tiimin tai yrityksen johtaja saa erinomaisen katsauksen tiimin tai myyntihenkilön suunnitelmista, toiminnasta, mahdollisuuksista ja myös tappioista.
Johtaja voi asettaa tiimille tai henkilölle tavoitteita ja seurata niiden toteutumista.
Ratkaisu tarjoaa laajan raportoinnin käyttäjän roolin ja henkilökohtaisten mieltymysten mukaan. Raportit voidaan suodattaa eri parametrien perusteella, olipa kyse sitten tiimistä, myyjästä, toiminnasta, asiakkaasta, yhteyshenkilöstä, tuotteesta tai myyntiprojektin tilasta.
Markkinointitoiminnon avulla voidaan luoda erilaisia kampanjoita, linkittää ne myyjiin ja yhteyshenkilöihin sekä seurata niiden tuloksellisuutta.
AI eli tekoäly auttaa tekemään myyntisykleistä sujuvampia suosittelemalla seuraavia toimintoja, keskittymällä tärkeimpään toimintaan tai siihen, minkälaisella kaupalla on paras sulkemis- eli voittomahdollisuus.
Microsoft Teamsin integrointi tarjoaa merkittävän mahdollisuuden lisätä työnkulun tehokkuutta tuomalla yhteen kaikki tarvittavat sidosryhmät solmittavan kaupan kontekstissa. Keskustelut ja kanavat linkitetään suoraan myyntimahdollisuuksiin. Microsoft Teams -toimintojen avulla myyjät voivat tallentaa kaiken CRM-työnkulkuihinsa ja tehdä yhteistyötä sidosryhmien kanssa saadakseen kauppojen nopeampaan solmimiseen tarvittavia tärkeitä tietoja.
Outlook-integroinnin avulla sovellukseen voidaan linkittää sähköpostiviestejä, kokouksia ja tapaamisia. Esimerkiksi sähköpostiviesti voidaan linkittää tietyn tilin myyntimahdollisuuteen tai palvelutapaukseen.
Kattavat tiedot kirjeenvaihdosta, kokoussisällöstä ja asiakkaaseen liittyvistä toiminnoista kaikissa viestintäkanavissa.